Melek460 Şuan 18 haftalığız genelekde 20 haftadan sonra yukarı çıkar deniyor böyle durumda olanlar varmı ilk doğumum normal bunda eş den dolayı sezeryan olmaktan korkuyorım :(
Gulgulhan Melek460 benimde 16. Haftada aşağıda demişti doktor. Ama korkma çıkar demişti. Şimdi 34. haftadayim hiç sormadım yukarı cikmistir. Sorun olsa söylerdi doktor