Yaprakdokumuseverr Kubare134 baston efsane bi icat. 6 aydan sonra kullanabildim ama 2 senedir kullanıyorum herrrr yere sığıyor
Meryem-H Kubare134 bence kesinlikle kabin boy yeni doğandan iki buçuk yaşına kadar kullandım hala kullanıyorum kabin boy bebek arabı ile umreye bile gittim bastonlar kabin boy kadar rahat ve konforlu değiller maalesef
anneckk bastonun tek artı yanı hafif olması, ama bi kabin boy bebek arabasının rahatlığı da yok.. eğer bence evinizn asansörü varsa zaten bastona hç gerek yok.. tabi maddiyatta önemli arasında baya fiyat farkı var