Ozlemm52 33 haftalığım bebek dogum pozisyonu almıs ama eşi onune gelmıs tamamen kapatmamıs ama normal dogum mumkun degıl dedı. Bizde ozele de gıttık o da o kadar etkılıcek derecede degıl normal dogum olabılır dedi hangisine guvenmelıyım bılmıyorum. Devlette kilosu için 2200 özelde 1800 dedi hangısını dinlemelıyım surec nasıl olcak bılmıyorum
anneckk Başka doktora görün o halde çünkü bebeğin eşi aşşağıdayken doğum çok riskli olabiliyor anne için özellikle tehlikeli olabiliyor, o yüzden bence başka düzgün bir doktora gidin perinatolog veya doç. Dr gibi