ilaydakaya-21 Kızlar biberon hangisini tercih ettiniz ben yavaş yavaş alıyorum bebeğin eksiklerini biberon dan başlım dedm
Kediannesi1 ilaydakaya-21 chıcco aldım ben son zamanlarda çok karşıma çıkıyordu aldım geldi beğendim de kullanınca da memnun kalacağımı düşünüyorum
Kukulikukuli12 ilaydakaya-21 ilk bebeğimde tommee tippee kullandım anti kolik. Bebeğimde gaz meme reddi VS sorun yasamadım. Şimdi 2.bebeğime de onu kullanıcam. Emzik de onu kullandım yine aynı kullanıcam