mucizeolsunn Kızlar prodoctor erken gebelik testi yaptım aşırı silik bi çizgi çıkardı testi böyle çıkıp kanda gebeliğini öğrenen oldu mu merak ediyorum yoksa yanlış mı gösteriyor ya da sadece ben mi görüyorum
Aysee1123 mucizeolsunn Bende bu markayla öğrenmiştim fakat adetim geçmişti çizgi belliydi bende bu kadar silik değildi. Erken olduğu için olabilir kan verin en iyisi var mı yok mu emin olursunuz yada bekleyin
umrumdadegil mucizeolsunn aynı markada çok silik bir çizgiyle öğrendim fotoğraf çekince görünmüyordu bile
mucizeolsunn balbadem1 ben normalde daha canlı görüyorum ama telefonun kamerasında hiç belli olmuyo malesef
mucizeolsunn Aysee1123 adetim de geçmedi ama olsa bu kadar silik çıkar mıydı diye düşündüm sizde gördünüz mü ince bir çizgi
mucizeolsunn Bu arada aşılama oldum dün yaptım testi 14.günümdü. Diğer çatlatma iğnesi tedavisinde de 13.gün bu şekilde silik çizgi çıkardı sonrasında adet olmuştum güven olmaz mı bu testlere
mucizeolsunn umrumdadegil benim attığımda gördünüz mü ince çizgiyi gözle daha iyi görülüyo ama önceden de böyle çıkarıp kanda negatif olunca bu sefer kan vermeye korktum burda yaşayan var mı diye sormak istedim
umrumdadegil mucizeolsunn evet görüyorum benimki gibi duruyor ben testten bir gün sonra kan verdim 55 falandı betam sizinkide çok yeni olabilir
Kahverengi mucizeolsunn valla markaları hatırlamıyorum bir kaç marka erken gebelik testi yaptım adet günü hepsi negatif kan pozitifti şuan 7+5 oldu inşallah kalp atışınıda duyucam
mucizeolsunn Kahverengi maşallah ne güzel hayırlı olsun 🥰 ben gözle daha silik çizgi görüyorum ama kanda çıkmazsa diye korktum
mucizeolsunn Pamuk zaten bu siliklikle çıksa da bende öyle olacağınız düşünüyorum 🤗 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Edanur_Dilek mucizeolsunn bende test yaptım silik çıktı 2 gün gecikmem var tekrar yaptım negatif çıktı ve haleda olmadım adet bilemedim 🫤
sscan18 Ben de bu markayla aşırı aşırı silik öğrenmiştim yarın tekrar yapın daha hızlı çift çizgi çıkabilir😇