ayseaaksoy Nişanım geldi, açılmam var ve yatışım yapıldı dualarınızda bana da yer verir misiniz🤍 38+0 👧🏻
Linaa90 ayseaaksoy 3 gün sonra ben de 38 olacağım su gibi doğumun olur sağlıkla al kucağına inşallah 🙏 dualarım seninle 🌸
Kizcelerimmmmm ayseaaksoy dualarımiz seninle canım rabbim tek avazda kurtarmayı nasip etsin inşallah 🤲
Sibel24 Nişan gelince hastaneye mi gittiniz benimde dun bu saatlerde nişanım geldi ama ne sanci nede su yok diye gitmedim hastaneye 38+4 üm bu arada
ayseaaksoy Sibel24 doktoruma resim attım hemen gelmemi söyledi, alttan muayene etti açılmam olduğunu ve doğumun başladığını söyledi
incim23 ayseaaksoy dua ediyoruz canım inşallah güzel haberlerini bekliyoruz sağlıkla bir ıkınmada inşallah ❤️