mervemurat16 merbay5 normaldir bence artık oynamalara devam ederler diye düşünüyorum bizde 21+3 olduk bugün maşallah bayağı hareketliyiz heleki yemek yiyince kokusunu alınca dahi tekme atıyor
Prenses5656 merbay5 normaldir korkmaniza gerek yok bende oturunca yada uyuyacakken daha çok hissediyorum
Mmnj Normal tabiki daha güzel hareketli olması dr sordum özele gittimde ne güzel tam da istedigimiz gibi dedi şu an 28 +1 haftalıgız sanki cıkcak içinden tekme yagmuruna tutuyor beni maşallah 🌸 saglıkla gelsn prensesim