Melike2403 sizi çok iyi anlıyorum bende hamurişine çok düşkünüm ekmek poğaça simit vs yemezsem doyduğumu anlamıyorum ama bu doğumdan sonra da kilo olarak kalır bebeğe de faydası yok o yüzden açlık krizlerinde meyve, süt, yoğurt, nesguik geçiştirmeye çalışıyorum en azından bu dönemde temkinli hareket edelim