Basakhilal Tomris123 ikisini birlikte söylemek zor bence tek olmalı ya da ikisinden birinin yanına başka bir isim
Basakhilal Tomris123 ikiside güzel. Almila bu ara yayıldı daha az kullanılan bir isim isterseniz İdil olabilir
cokbilmismom Bence tek İdil koyun almila ile çok alakasız kalmış. Almila isminde çok zor söyleniyor beğenmedim ben hiç 🙈
Freyan İdil tek başına almila da tek başına çok güzel ama almila ,almina ile karışabilir. Idil koyardım ben kızım olsa o kadar beğeniyorum ve bana cok Avrupai ve modern bi isim gibi geliyor idil
Sibel24 Aşkım senin içine sindiyse koymak istiyorsan bize bisey düşmez aslında pek içinden gelen ismi koy. fikrimi merak edersen de illa ikiside cok guzel isimler zaten cocuk birini kullanir iki isim birden kullanan insana sahsen ben denk gelmedim bence ikisi de çok güzel isimler
Tomris123 Sibel24 haklısınız çok teşekkür ederim ben de ayrı ayrı çok beğeniyorum ama seçim yapamadığım için ikisini kursam dedim herkes birlikte uyumsuz deyince karar veremedim
Tatunya İkisi de güzel ama sanki ayrı ayrı güzeller. Söylenmesi zor gibi yani birlikte olunca. Almila çok var İdil çok daha zarif, nezih duruyor.