Mucizemgeldi Hangi renk aldınız ben şeker rengi aldım kıza da erkeğe de olur diye arı resmi var üzerinde birde bal kovası acaba kızı mı andırır
Mevlude_Sahin Mucizemgeldi Eşim beşiktaşlı diye oğluma Beşiktaş hastane çıkışı almıştım. Pespembe bir renk değil arı bal olması kızı andırmaz diye düşünüyorum