Zey_yasemin Hanımlar elele nin offroad bebek arabasını almak istiyorum kullananınız var mı yada bu ürün hakkında fikri olan var mı
Aienma Zey_yasemin tek bildiğim şey canım ön tekerlekler küçük atla tekerlekler büyük olunca çok sorun oluyor takılıyor önü hep. Malum yollar da çok düzgün olmuyor her yerde.
Mila_01 Zey_yasemin ben allroad aldım canım henüz kullanmadık ama biraz ağır bir araba ama açılıp kapanması çok kolay sürümü de kolay birbirine çok benziyor
Zey_yasemin Mila_01 anladım benim de hoşuma gitti ama tabii kullananlarında yorumları önemli benm için sizde sağlıklı günler de kullanın inşaAllah 😊