Merhaba millet evhamlı biriyim şuan 9 hafta bitmek üzere randevuma 2 hafta var bel ağrım kasık ağrım basınç hissim var bel ağrım çok kasigima batar tarzda giriyo çıkıyor fakat elhamdülillah gebeliğim başından beri bir kanama yaşamadım ama öğrendim ki kalbi durunca belirti olmuyomus gebelik belirtileri azaliyormus .Ve sabahtan beri goguslerimi elliyoruz sanki eskisi kadar acımıyor sizce bişey olmuş olabilir mi ???? Yani kalbi duran dusuklerinizde bu tarz şeyler yaşayan var mı çok üzülüyorum ya iki gündür böle bel ağrım oldu bugünde göğüs konusuna dikkat ettim hassasiyet var ama çok değil gibi