Cansuomer19 Merhabalar 4lü değil ama 3lü tarama testinde aynı şey bende de çıktı . 17.haftamdı benimde, ultrason temizdi . Öncelikle bu bir tarama testi tanı testi değil bunu aklınızdan çıkarmayın . Ben direk perinatoloji uzmanından randevu almıştım sizin de iyi bi perinatolog bulmanızı öneririm . Ben perinatologa gittiğimde doktorumun bana söylediği ilk şey %99 bu test yanlış demişti bana. Afp değerini bi çok etken yükseltir dedi , daha önce bi kanamamın olup olmadığını sordu , olduğunu söylediğimde muhtemelen o yüzden yüksek risk çıkmış dedi. Sonrasında ultrasonda tüm organlarını en ince ayrıntısına kadar inceledi hiç bir problem görmedi hatta ultrason da bana o kanamaya ait olan kanama partiküllerine kadar gösterdi. Detaylı ultrasona daha erken girdiğim için 22-23.haftalarda tekrar gelmemi istedi sadece. İçiniz rahat olsun iyi bir doktor bulursanız içiniz rahatlar merak etmeyin🙏