Kizlar selam! Normalde kabizligim var ama 2-3 gundu cok affedersiniz ishal olmus gibi rahatlikla yapiyorum ve sari renk. Akintim da cok, beyaz seffafsi. Bebegin haraketleri de azaldi, surekli karnim tas gibi oluyor sertlesiyor. Acaba bunlar dogum isareti mi?