Merhabalar. Dün normal doğumla anne oldum 2-ci kez şükür. Bebeğimin burnu yamuk doğdu, yamukluk axşama kadar düzeldi ama burnunun yukarısında kemer gibi şişlik var, elle dokunduğumda çok sert. Acaba burun kemiği kırılmış ola bilirmi? Ve ya yenidoğan kemerli doğa bilirmi?😂 doktora sormayı unutdum sabah, sizle biraz konuşayım