Tuce05 Merhaba arkadaşlar 2li test yaptırıpta down sendromu olasığı çıkan var mı benim 1.321 çıktı olasılık şimdi ayrı bir test daha yaptırmam gerekiyormuş böyle hamilelikte durum yaşayan var mı olasılık yüzde 40 falan dedi ihtimal verdi aklım çok karışık
AsyaCngz55 Tuce05 hiç kendinizi korkutmayın. %85 doğruluk oranı var birçok insan yüksek risk çıkıyor bebek sapasağlam. 4 lü tarama ve fetal dna testleri var en gelişmişi fetal dna diye hatırlıyorum. Doğruca onu yaptırabilirsiniz.
Tuze Tuce05 Bende de İkili test yüksek çıktı. Perinatoloji doktoruna göründüm. CVS( Kordon Villus Biyopsisi) önerip yaptı. Ön sonuç temiz çıktı şükür. Şimdi genel sonucu bekliyorum. İnşallah geneli de temiz çıkar. İnşallah hepimiz mutlu haber alırız 🤲
Songulizginduru Merhaba bende yaptırdım ama henüz tam değer için gitmedin Hcg ve Papp-A değerleriniz kanda ne kadar çıktı ?
Tuce05 AsyaCngz55 bana niflit önerdi yada bebek kordonundan sıvı almak gerekiyor onunda düşük tehlikesi oluşuyor dedi
AsyaCngz55 Tuce05 niflit hiç duymadım. Evet bebeğin sıvısından su alıyorlar annem yaştan dolayı yaptırmıştı yıllar önce bir sıkıntı olmamıştı yine de en iyisi doktora danışmak
Tuce05 DENIZ_55 burdaki doktorun asistanı yapmamıza gerek yok dedi tekrardan doktorla konuşmak gerekiyor ozaman :)
DENIZ_55 Tuce05 bilmem b3n 2 resti yaptın doktor 3 test için tekrar gel 18 haftalık olunca dedi bende pazartesi tekrar gidecem sende bi git konuş tekrar istersen
Tuce05 AsyaCngz55 bende yeni yeni öğreniyorum. Yapan yerde olası bir ihtimal anne yaşı küçük olduğu için Birşey olmaz falan demiş eşime yaptırıp yaptırmakla kaldık sonuçta ne gelirse allahtan aldırmayı düşünmüyorum
SenaBM Tuce05 sonuç ne gelirse gelsin evet doğru ama erken önlem alınabiliyor o yanı güzel. Fetal DNA testi mutlaka öneriyorum ben. 2li tarama testlerinin kesin sonucu yok. %65 demişti doğruluk payı doktorum.
AsyaCngz55 Tuce05 diğer testi bilmiyorum dediğim gibi ama 2 li teste güvenip kimse aldırmasın bence de. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi
Tuce05 Tuze inşallah Banada önerdi ama düşük tehlikesi olduğunuda söyledi aman ne gelirse allahtan sonuçta canına kıyamam öylede olsa bile
Tuce05 DENIZ_55 aynen pazartesiye aldım randevuyu tekrar bugün down sendromu riski yüksek deyince cinsiyeti bile sormayı unuttum 😒
DENIZ_55 Tuce05 anladım canım bence üzülme benim diğer bebegimde beyninde kist bacağı kısa engelli dedi büyük hastaneye fakülteye sevk etti orda profesöre muane oldum durumu iyi olduğunu bisey olmadığını dedi dogdugundada çok sağlıklı idi çok şükür seninde inanıyorum bebisinin biseyi yok yanlış anlasilmistir ben öyle tahmin ediyorum