Sumeyyenur1 Ben fizyolojik serumlardan aldım büyüklerden ama hastanede kullanılandan. kaç gün kullanılır açtıktan sonra bilginiz varmı
Tispe Sumeyyenur1 Serum fizyolojikler yasaklanmış ama🙄 Bilgi verdi mi eczacınız alırken? Ben de alacaktım doğum hazırlığı olarak…
Kukulikukuli12 Sumeyyenur1 2 yaısnda kızım var gifrer marka almıştım. Bu marka listede yok mesela. Ama 2 sene de 1 kutu anca kullanmışımdır. 12 küçük tüp belkı yani. Bu kadar büyük seyi almak ne kadar mantıklı bilemedim. Ama bebekten bebeğe de değişir mi onu da bilemedim 🙄
Sumeyyenur1 Eebrarddmrr eczaneci farketmez kullanibilirisniz bitene kadar dedi de ay herkes farklı bişey söylüyor 🙄
Yazmelegi_ Sumeyyenur1 anladım mesela ben küçük aldım gayet kullanışlı ondan demiştim yinede eczacı daha iyi bilir
Sumeyyenur1 Yazmelegi_ bende küçüklerin den kullaniyordum işte bazı markaların üretimi durdurulunca bundan alayım hemde uzun süre kullanırım dedim bakalım
Freyan Tispe bazı markalar yasaklanmış ben de takip ediyorum bu konuyu. Resimde paylaşılan izotonik şu. Ve o daha iyiymiş ben de izotonik şu alicam sanırım. Çekme aparatini aldim da su henüz almadim
Sumeyyenur1 Tispe evet çok marka listede. Eczanede fazla vaktim yoktu onlarda da bir marka varmış küçük olanlardan bende en sağlıklısı bunu alayım dedim
Sumeyyenur1 Freyan o küçük serumlar 20 adet var en fazla içinde. Ama bu büyüleri uzun süre kullananilirim . Küçük serum fizyolojik sular 100 den aşağı değil ben 45 aldım
Sumeyyenur1 Kukulikukuli12 benim bebeğim 50 günlük 1 kutu bitirdim o küçüklerden. Bebekler sadece burnundan nefes alabiliyormus o yüzden korkuyorum şuan her sümük gördüğümde yapıyorum 🤣 küçük fizyolojik serumlar 100 küsür ben bunu 45 aldım uzun sürede gider daha uyguna geliyor 👍
Kukulikukuli12 Sumeyyenur1 benım kızım Eylül dogumludu kış bebeği yani. O kadar cok buurn tıkanıklığı olmadı 🤷 dediğim gibi demek ki kullanımdan ve bebekten bebeğe farkediyor 😇