pinkkk77 Kızlar 35 haftalık gebeyim ara ara göğüs uçlarım acıyor dayanılmaz bişey değil ama hassasiyet oluyor size de oluyor mu normal mi neler yapıyorsunuz bunun için
-Elif123- pinkkk77 merhabalar. Biz de 35. Haftadayız. Benimde biraz ağrımaya başladı. Drum göğüs uçlarına krem sürmeye başla dedi. Belki faydası olur doğum sonrası için
AsyaCngz55 pinkkk77 ben lansinoh göğüs kremi kullanmaya başlamıştım ondan belki de hiçbir ağrım sızım yok
pinkkk77 -Elif123- anladım canım teşekkür ederim böyle içeriden de ağrı olduğunu hissediyor musun hassasiyet
-Elif123- pinkkk77 rica ederim. Evet evet oluyor. Süt üretimi falan başlıyordur heralde inşAllah öyle düşünmek istiyorum en azından