Fadimr bende dün 20 lik dişimi çektirdim. Lokal anestezi yaptılar düşük dozda yapıyorlar uyusmadi 2. defa yaptı . Çok kolay çekildi. 10 dakika sonra tansiyonum mu düştü ne oldu anlamadım. Bayıldım . Şuan iyiyim çok şükür karnimda sancı oluyor piskolojik mu gaz sancısı mi anlayamadım. Yarın kadın doğuma gideceğim . 24. Haftadayiz bu arada