Hbhh karından sıkıntı görmediyse vajinal ölçmüyorlar ama içiniz rahat etmediyse bı doktora daha gözükebilirsiniz.Bu arada enfeksiyon yoksa sık çıkmak normal bütün gebelerin yaşadığı bı durum.Bi de cinsiyeti erkek mi sonradan aşağı düşmediyse o da sıkıntı yaratan bişi değil top gibi mesela benim karnımda aşağı da ama hep öyleydi erkek bebeklerde genelde öyle oluyor