Edayigit 2 yıl aradan sonra tekrar merhaba annişler 21 aylık bi kızım var tekrar hamileyim mutluyum ve heycanlıyım özlemişim buraları ya 🫣🫶🏻 nasılsınız kaçıncı haftadasın biraz sohbet edelimmm🥳🥰
Memolininannesi Edayigit hayırlı olsun 🙂 benimde 22 aylık oğlum var 29 haftalık hamileyim kızım olacak 😍
Miracleee Edayigit hosgeldiniz hayırlı olsun sağlıkla gelsin ikinci bebek. Benim ilk gebeligim 16. Haftadayim. Kolay bir hamilelik süreci diliyorum herkese 🤲😀
Mineellllimm Edayigit sen bensin 😅😅😅 2bucuk yıl aradan sonra geldim bende… kızım 26 aylık ve 5 haftalık hamileyim. Supriz gebelik oldu henüz alışamadım bu duruma. Çünkü hiç çocuk düşünmüyorken hamile olduğumu öğrendim…
Aseliimmm Mineellllimm Ay siz resmen bensiniz 🫣benim kızımda 25 aylık ve bende hiç düşünmüyorken hamileyim tahminim 6 7 vardır bazen çok bunalıyorum bu iki çoçuklu düşünceye
tugbadurmaz34 Edayigit bende 2 sene önce kaybettim şimdi yine geldim buraya ben şu an 5+4 sen kaç haftalık hamilesin 🥰
tugbadurmaz34 Edayigit yaa Hayırlı uğurlu olsun inşallah benim nasip olursa ilk çocuğum olacak tabi daha ilk kontrole gitmedim erken olduğu için inşallah haftaya cuma gideceğim benim için çok önemli bir kontrol çünkü genelde en başlarda belli oluyor benim riskli gebeliklerim 🥺
Mineellllimm tugbadurmaz34 Rabbim sağ salim kucağına almaya nasip etsin inşallah yavrunu inşallahhhh🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲