Kızlar merhaba şu an 8+4 düm. İkili test için tam kaçıncı haftada gitmem mantıklı olur 11 e girince mi yoksa 12 daha mı iyi olur. Birde nomal muayeneye gidicem doktor oradan yönlendirecek değil mi ikili test için ? Ekstra bi sıra almaya vs gerek yok diye biliyorum