Merhaba arkadaşlar 27 haftalik hamileyim bazen forumda denk geliyorm süt geldi göğsümden diye çoğu hamiş arkdaslarim da geldiğini yazmış. Ben öyle bir durumla hiç karşılaşmadım acaba herkeste dogum öncesi süt gelmeli mı yoksa bu sütümün olmayacağı anlamına mı geliyor