1prensesannesi__ yaa işte bende bu ay başladım ovlasyon testine tam bilmiyorum bide eskiden 27 günde bir olurdum geçtiğimiz ay 25 günde oldum bu ayda 23 oldu benim oyuzden değişebilir bı kaç ay ondan ovlasyon yapamam gerkiyor mesela önceki aylar adet iki üç gün sonra akıntım oldurdu artık olmazdı belki o gün dediğin gibi yumrutlama günüydü,ayy inşALLAH tutarda üstümüzden büyük bir yük kalakar 😂