Cankuss35 inşALLAH canım eşimin sperm yavaşlığı var ya doktor geçen sefer göre dahada düşmüş demiş ondan biraz ümitsizim . Bide kronik bı hastalığım var ondan hemen olsun ki tedavime basliycagim tekrar 5 aydır istiyoruz zaten çokta değil eşim istemiyordu onu ikna edene kadar şimdide olmuyor inşallah tekrar o duyguyu tadarim, rabbim isteyen herkes nasıp etsin inşallah