minnie35 herkese merhaba kızlar aşırı merak içindeyim ultrason fotoğrafını paylaşıyorum fotoğraf 12+5. haftaya ait. 11. haftada ve 12+5te doktorum kız tahmininde bulundu şartlamayalım ama dedi 3 hafta sonra netleştirelim dedi yorumlarınızı bekliyorum 🙏
eymenim_ minnie35 aynn olmuş ama ben cinsiyeti pek anlayamıyorum inşallah yorum yapabilen birisi çıkar bundan 3 yıl önce bir bayan vardı burada o tahmin ediyordu herkes ona soruyordu inşallah o buralardadır yine o bilmiştir benimkisni
mombarbie_ minnie35 kızdır canım bizede 2 ayrı doktor kız demişti nipt testi yaptırdık kız çıktı görüntü kalitesi iyi şaşmaz.