Adet olmama 1 gün kala progesteron değerim 11,7 çıktı ama betam 1,20 doktorum progesteronun yüksek olduğunu ve şuanda yapışma tutunma aşamasındaysa kanda gebelik çıkmıyor olabilir dedi. Eğer 1 hafta sonra yine adet olmazsam tekrar test yapılacak ve negatif çıkarsa adet söktürcü verilecek. Böyle bir durum başına gelen var mı? Sonuçlarınız ne oldu?