Hiilal0606 merhaba bende Kasım’da doğum yapacağım. Bu ilk doğumum deneyimli değilim ancak kendim uygulayacağım şeyi yazayım fikir olması açısından. Okuduğuma göre bebeklerin elleri ve ayakları soğuk olur benimde hep kışın soğuktur annesine çekerse soğuk olacaktır ve buradan üşüdüğünü sanmamalıyız. Sırtı ve karnı üşüdü mü terledi mi kontrolü için en doğru yermiş. Ben içine her ay için kısa kollu zıbın aldım June marka, üstüne de uzun kollu tulum giydireceğim. Ayrıca patili bir çocuğumuz var onu her gün gezdireceğim hemde bebek dışarı çıkıp hava alırız hep beraber diye düşünüyorum bu zamanlarda da yine kısa kollu zıbın, üstüne uzun kollu tulum ve üstüne astronot tulum olarak çıkartmayı düşünüyorum. Bir de bir tanıdığımın 2 çocuğu var ona doktoru hep şey demiş siz evde ya da dışarı ne giyiyorsanız ona göre giydirin demiş banada mantıklı geldi açıkçası böyle yapmayı düşünüyorum ☺️evde şapka ve eldiven falanda giydirmeyi düşünmüyorum zaten şapka giydirmemek özellikle öneriliyor çünkü emzirirken oksitosini arttırıp sütün gelişini arttırıyor.