Prensannesi12 Selam kizlar Ben ingiltered yasiyorum 4 haftalik hamile oldugumu ogrendim daha doktora bildirmedim nasil olucak hangi haftada bakiyolar hiç bilmiyorum cok tedrginim 2.hamileligim ilki sezeryandi.