eylmz ben bir kaç tane 0-3 te aldım. 3-6 daha çok aldım ama bence 0-3 olmalı az da olsa. Mesela ilk kızım gebelikte kilosu iyi gitmesine rağmen erken doğduğu iicn zayıf bir bebekti uzun süre giydi 0-3 leri. Şimdi oğlum olacak kilosu baya önden gidiyor ama yine de ilk bir iki ay 3-6 lar çok büyük olur diye düşünüyorum.