Anacsevgidolumelek Merhaba hamiş kizlar az once ultrasondan geldim bebisimin kesesini gordum henuz 5 haftaligiz. Halk dilinde sol tarafta dollenen bebek kiz sag tarafta dollenen bebek erkek derler. Ne derece dogru bilmem ama aklima takildi ben cinsiyet ayirt etmem ki su an sadece saglikli dogsun diye dakika basi dua halindeyim. Ama eşim tam bir erkek bebek aşığı. Sizce bu sag sol olaylari ne derece dogru?
Derya341986 Anacsevgidolumelek bence öyle benm hep sağ tarafımdaydı çocuğum ve sağ kasığım ağrırdı hep oğlum olacak
Hilallalal Anacsevgidolumelek alakası Yok bence benim sağ tüpüm kapalı bebek soldan döllendi 36 haftalığım ve baştan beri hep solda bebek oğlum olacak
Anacsevgidolumelek Derya341986 benim komsum da sag yumurtalikta oldu ve erkekti. Boyle konusuluyor ama emin degilim solda olup erkek olan da var sagda olup kiz olan da :) Allah saglik versin hepsin insallah :)
Gkhnm97 Derya341986 canim bsey sorabilirmiyim bnm adetim gecikti bugn 9 gun gecikmesinin 4. Gun gecikmesinde beta da negatif cikti ama bn gec dollenme olmustur belki diye umidimi kapybetmedim sag kasik ve sag bacagim agriyor sendedemi oyle olmustu acaba
Anacsevgidolumelek Evinaram benim sipa solda dollenmis kizim olacaksa da amenna oglum olacaksa da hayirli ve saglikli olsunlar da cinsiyet cok geri planda su an :)
Anacsevgidolumelek latahzen hadi bakalim bana gore hurafe gibi baksana kimisi dogru diyor kimisi yalan :)
Anacsevgidolumelek Zeynpatak benimki de solda dollenmis hayirlisi olsun bakalim saglikla kucaklarimiza almak nasip etsin allah :)
Anacsevgidolumelek Duranb deneme yapmis olacam valla benimki de solda dollenmis bakalim bakalim ne olacak :)
Tugba1085 Alakası yok bence... eşimde hep kız istedi ama erkek geliyor😅 Ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri erkek diyordum ve haklı cıktım😊💪... sağıklı olsunda gerisi önemli değil... sağ salim kucağına almak nasip etsin inşallah😊
Anacsevgidolumelek Tugba1085 amin en buyuk duam o Allah tum annelerin dualarini kabul etsin insallah :)
Esramuratt Anacsevgidolumelek Ilk zamanlar sagdaydi simdi hep solda oğlum cinsiyetle ilgili oldugunu dusunmuyorum canim 🙂
Anacsevgidolumelek Esramuratt yani sag tarafta dollenmis :) onu diyorlar zaten sagda dollenen erkek solda dollenen kiz diye :)
TulinMasalAda Bu da bir hurafe. Ben de sağdan yumurtladim. Bebeğim kız. Sağlıklı olsunlar önemli olan o. Unutmayin cinsiyeti erkek sperminden gelen kromozom belirler. Sizin o ay hangi yumurtalığınızdan dollendiginizle ilgisi yoktur.
Anacsevgidolumelek TulinMasalAda orasi bilimsel olarak evet dogru tabii ama bu da halk arasinda yayilmis bir cinsiyet belirleme sekli ne yapalim biz turk insani merakliyim 5 haftalik bebegin cinsiyetini saptamaya calisiyorum :)
Hilallalal Anacsevgidolumelek bencede 😊 benim bir de tüp kapalı olduğu için soldan döllendiğine Eminim 😊