Duygukayae Kızlar selam , 32+6 yım bugün. Son 3-4 gündür geçmeyen baş ağrım var. Su tüketimim de güzel. Her şey yolunda ama benim gibi baş ağrısı geçen var mı böyle ?
Petekcee Duygukayae el mesajı yapsın eşiniz bebek yağı ile elinizin ayasına ve ense kökünüze ben böyle rahatladım isterseniz sıkıca yazma bağlayın 🥰
Canann1601 Duygukayae ensenizin tam ortasına bir tane buz kupunu sizi yakmayacak şekilde koyun ara sıra çekin inşallah iyi gelir. Geçmiş olsun