Gulhanim11 Merhabalar. Ben bu gün 40 haftamı doldurdum. Karnım biraz düşmüş sanki. Amma tık yok. 40+ doğuran anneler, sizler nasıl doğurdunuz? Yani sancı ve ya su aniden mi geliyor? Ya bir kaç gün önceden uyarıcı belirtiler oldumu?
Nur-- Gulhanim11 ben ilk kizimi 41+1 de doğurdum şuan yine 41 haftadayim belirtim yok 2 3 gün daha bekleyeceğim ilk kızım da nisanım ve sancim 41de geldi
G12s_18 40+5 te suni sancı ile doğum yaptım ama sürekli sancım oluyordu açılma olmadı vajinadan fitil verdiler