Selam kızlar 14+3 günlük gebeşiiim dün doktor kontrolümüz vardı. Ilk gittiğim devlet hastanesin de doktor bebegin eşinde kanama alanları gördüğünü bebegin durumunun kötü olduğunu söyledi önce bi şok geçirdim bu güne kadar hicbir sıkkıntım olmamıştı kanamam felan da yoktu gayet iyiydim doktor bi uzmana görünmem gerektiğini perinatoloji bölümüne gitmeliymişim. Çok korkuttu beni pis kari😶ordan çıkıp Hemen koştur koştur özel bi hastaneye işinde iyi bi doktora göründüm. Bebeğimin durumunun gayet iyi olduğunu hicbir sıkkıntısının olmadığını söyledi. Kanama alanları felan da yoktu. Ve cinsiyetimizi de tahmin etti🥳
Piyenses bi kızım oluyormuş🤩😍 onca kötü düşünceden sonra bi kızım olacağını duymak ve sağlığının yerinde olması haberi beni havalara uçurdu🥳
Rabbim bizleri evlatlarımızla sınamasın hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım inşAllah❤