Duygu_duygu Merhabalar ben bugün hamile olduğumu öğrendim ama b12 çok düşükmüş iğne olmam gerekiyormuş doktora yarın gideceğim ama merak ediyorum bu durumu yaşayan var mı ve düzelen iğne ile
Duygu_duygu elifsen evet igne vurulacağım bende bir an önce toparlamak için benim takıldığım konu b12 eksikliği bebege zarar verir mi daha 5 haftalık yeni öğrendim biraz kafaya taktım sanırım
elifsen Duygu_duygu ilk başlarda problem olmaz. Bol bol kırmızı et bulgur yeşil mercimek tüketin b12 için. Zaten iğne sizi 1 ayda toparlar