naneliseker_ Henüz bir haftalık anneyim🙈 ama yine de şöyle bir deneyimim oldu, 0-1 aylık 3 tane zıbın aldım tedbir amaçlı onlar olmadı bile, bebek 51 cm, 3,300 gr . 2-3 aylık olanları giydiriyorum, ama onlar da çok dayanmaz gibi😀 Allahtan çoğunluk 3-6 ay almıştım kıyafetleri. He bir de tulumlar çok kullanışsız oluyor, ayaklı çıt çıtlı olanlar. Şimdiki aklım olsa geniş lastikli pijama ve üstüne de bol bol çıt çıtlı body alırdım, çok rahat ediyor bebek, alt değiştirmek de daha rahat oluyor, bu bilgi de burda dursun😊