Detaylı ultrasonda doktor 2 tane miyom var dedi sezaryen sırasında alınabilir yoksa da takip edilmesi gerekli dedi. Ben kesin sezaryen olmaya karar verdim bu sebepten dolayı hazır doğum yaparken orası açılmışken alınsın diye mantıklı mı sizce böyle yapan var mı?