kızlar adetime 3-4 gün var çok değil ama sızı gibi geliyor gidiyor kasıklarım karnım çok şiş tabi bunlar adet te de oluyor birde 2 gündür burnum tıkandı ve akıyor gözüm durup dururken akıyor bi kaç kere öyle oldu bu şekilde başına gelen varmı hamilelik nezlesi diye birşey varmış ama o hemen olmaz sanıırım böyle bi belirti yaşayan var mı aranızda