Kızlar 39 haftalığız , sabah kontrolüm vardı nst de sancı çıktı ama doktor yüksek Bi sancı olmadığı için açılma var mı yok mu bakmıyorum , suyun gelirse sancın artarsa gel herhangi bi sıkıntın olmazsa salı yeniden kontrol günün dedi. Eve geldiğimden beri belimden aşağı acayip Bi sancı giriyor ara ara. Doğum sancısı olabilir mi , ilk gebeliğim tecrübeli değilim bu konuda ama ilk defa bu kadar şiddetli ağrılarım oluyor. Bilgisi olan tecrübeli anneler Bi yardımcı olabilir mi