Lavinya_21 anladım ben merkezdeyim de özelde doktor arıyorum bizim burdaki devleti biliosun malum azarliyorlar benim en tahammül edemediğim şey kadın doğuma yakın oturuyorum bir iki defa acile gittim çok kötü davrandilar tabi bende canimla boğuşurken öyle yapınca sinir patlaması yaşadım öyle biraz adam muamelesi gördüm öbür türlü kötüler