Hanımlar merhaba 9 haftalık olduk çok şükür ama iki ayrı devlet hastanesine gidiyorum ve ikisi de kalp atışını dinletmedi hareketli bebeğin var şuan herşey güzel dedi sadece ultrason resmi verdi artık ona şükrediyorum. Siz hangi hastanelere gidiyorsunuz? Ve görsel nasıl ekliyoruz acaba?