berna-24 Erkek gibi geldi bana da Dr emin olmak istemiştir bence erkek ama 😄 öğrenince yazar mısın burdan
Dodomom berna-24 bugün başka doktora gittim kız dedi 12 haftalik erken değil mi dedim yok kız dedi. Kendi doktorum göremedi yada kız olduğu için söylemedi çünkü kızım var
Meryeminannesi20 Dodomom benimde kızım var hamileyim şuan hissiyatım erkek ama doktor kız dedi yinede emin değil gibi konuştu bu salı tekrar bi sorcam bakalım ne diyecek merak ediyorum ona göre hazırlıl ve alışveriş yapcam çünkü 19 haftadayız artık
Dodomom berna-24 amin amin. Benim 2 kızım var çok şükür ama bunu erkek diye hissetim çünkü mide bulantı yok zaten 9 haftaliğinde öğrendim hamile olduğumu. Ne bileyim hayırlısı artık
Dodomom Meryeminannesi20 Inşaallah erkektir bebeğiniz. Ama kızlar iyidir ya 2 kızım var hiç yormadılar beni ama eltilerimin oğulları perişan ediyo annelerini 😂
Dodomom Meryeminannesi20 sizde bulantı falan var mı bende olmadi hiç yok sadece geçe açlıktan midem bulanıyor birşeyler yiyip yatıyorum. Tavuk etten tiksinmişim yemek yiyemiyorum çorba falan onuda istemiyorum artık. Tatlı yiyorum ama doktor ekmek tatlıyı yasakladı bana
Dodomom Hatice--- keşke bugün bi doktor kız dedi 2 kızım olduğu için buda kız dedi yani .o kelimesine biraz üzüldüm yani .
suledemir  Bize de bakar mısınız rica etsem 12+2 🐣
Hatice--- Dodomom benim de bir kızım var suan tekrar hamileyim dilerim ki gönlünüzden geçen olur sağlıklı sıhhatli bende erkek olmasını isterim umarım sizin de öyle olur 🤲🏻