Beyz28 ben 21 eylül de aşılama yaptırdım özel hastanede ilk muayene ve aşılama ücretine 6000 tl verdim çatlatma iğnesi 600 küsür tl , 5 gün klomen kullandım maşallah güzel yanıt vermiş dedi doktorum 2 yumurtam olgunlaştı , her gün dualarla , zikirlerle hayırlı bi sonuç almayı bekliyorum , her gün meditasyon yapıyorum, elim karnımda konuşuyorum onlarla , Rabbim inşallah sağlıklı bi evlat nasip eder bana da , sizlere de