Baharozkan Arkadaşlar 10+5 günlük gebeyim . Bugün doktora gittik 1 ay sonra cinsiyet belli olur dedi ama baya bir inceledi sonra dediki kemik yapısına göre erkek olabilir dedi . Sizin başınıza geldimi böyle bir durum gerçekten kemikten anlarmı doktorlar .
Damlaserkan Baharozkan 10 haftalıkken banada erkek dedi hatta kendimi erkege alıstırdım sonra fetal dna yaptırdım kız cıktı 🤭
Ddem Baharozkan banada kemik yapısına göre erkek kalp atışına göre kız demişti 17.haftada kız olduğunu öğrendim