Kızlar,dün gece eşimle birliktelik oldu ondan sonra banyo falan yaptım uyudum ağrım sızım hiç bir şeyim yoktu,sonra gece 4′te lavaboya kalktığımda karnımın altında ve sırtımda ağrı oluştu 2 saat bu ağrıyla uyuyamadım,sabah uyandığımda iyiydim ama ayakta gezince karnımın altı ağrıyor.İlk defa böyle bir şey oldu,38+6 haftalık hamileyim.