37+6 haftadayim 2 gün önce kontrole gittim haftalık çağırmıştı doktorum 1 haftada bebegim sadece 50 gram almış boyda yarim cm uzamış doktorum artık gelişmiyor diyor bu durumu yaşayan var mı neden böyle çok.zayif bebegim 38.haftasinda 2500 gram doğunca ödemi gider 2300 gr kalır dedi :((