Bengi17 Merhaba. 5 haftalık hamileyim daha yeni bugün kese göründü. Doktor kesenin yukarıda sağ tarafta tüpe yakın olduğu söylendi ama rahimin içinde. Herşeyin normal olduğunu aşağı doğru inmesi gerekiyor dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı
Saglik0803 Merhaba bende 5+2 yım şuan aynı durumdayım sağ üst tüpe çok yakın olduğunu söyledi tüplere doğru büyürse kimyasal gebelik olabilir içe doğru büyümesi lazım dedi 10 gün sonra kontrol verdi siz de sonuç ne oldu
Bengi17 Damlaozzz Doktor korkuttu bizi ama daha tam yerleşmediği için ordaymış Şuan 16.haftadayız korkmayın yani daha yeni olduğu için aşağı iniyor