Mervis14 Persembe günü suyum geldi birden doktora gittik suyun bosalmis dedi hastanede yatiyorum iki gündür mucize bekliyorum ama hic su olusmuyor cok zor bir durumdayim böyle olan varmi sonraki hamilelikleri Nasil gecti
mel33 Mervis14 Canım hiç belirti verdi mi .akıntı felan gibi.çok geçmiş olsun.Rabbim sifani versin.bende de sızıntı gibi birşey var canım.enfeksiyondan korkuyorum
Mervis14 Neva77 cok du iciyordum en az 2.5 litre iciyordum ama yinede böyle oldu Bende Ilk defa duYdum böyle birsey
Cansugomur Neva77 suyun bitmesinin su içmekle alakası yok canım ne kadar icsende suyun cogalmaz bebek amniyon sıvısını içer boşaltır su çoğalır
Mervis14 mel33 hic belirti olmadi heralde tuvaletteyken patlamis Ben hafif donuma kacirdim doktora gideyim baktirayim dedim gittim ki Doktor suyun patlamis dedi
Mervis14 Irmakdkm canim seni korkutmak istemedim özür dilerim Sen korkma allahin izni ile güzelce olur bebegin
mel33 Mervis14 kuzum acaba sızıntı mu var ki.patlayınca çok gelir be .mesela bende sızıntı var.Su azalmıyor şimdilik ama enfeksiyondan dolayı 2 kutu antibiyotik bitirdim.ama benim su gibi alıntım oluyor.İnşallah seninkide sızintıdır kuzum.seni idare eder