Eminesahin1 Merhaba bebeğe ölen bir kişinin ismini konulması kötü müdür mesela genç yaşta ölen bir arkadaşımızın ismini ve yanına uyumlu bir isim konularak 2 isim koymak istiyoruz
Nuraaa Eminesahin1 yani sizin düşüncenize bağlı Bu postu açdığınıza göre içden içe endişe duyuyor gibi hiss ettiğinizi düşünüyorum Yani ben şöyle düşünürüm İsim olaram sevdığım bır isimse o arkadaşımı anma olaram degılde sevdıgım her hangı bır ısım gıbı dusunerek koya bılırdım Ama içinize sinmiyorsa isim size arkadasjnızı hatırlatıp negatıv enerjı olusturacaksa baska ısım koyun bence 🥰
nb- Eminesahin1 bence herkesin ismi kendine özel kalmalı ya. Yani tabi ki bi isim çok kişide var ama yakın vefat eden bi tanıdığımın ismini ben koymam şahsen. Ama düşünce meselesi tabi koyanlar da var
myangelson Eminesahin1 ben koymayı tercih etmem yakınımda kaybettigim bir kişinin adını ona özel kalsın isterim
Bbetll Eminesahin1 ben olsam koymam. İsimlerin belli enerjileri ve benzerlikleri oluyor. Kesinlikle koymazdım
seymamehtap Ben koymadım koymam da , kimsenin enerjisi çocuğumda devam etmesin … hele ki o niyetle koyuluyorsa bence kesinlikle etkiler diye düşünüyorum
Eminesahin1 Yani sevdiğimiz bir arkadaşımız ve ismi de güzel yanına başka isimde koyunca enerjisini çekmez diye düşünüyorum kişiliğini kendisini çok sevdiğimiz bir arkadaşımızdı ama insan yine tereddüt ediyor