1Tugbaa123 17 haftalık gebeyim. Herhangi bir sızı kaşıntı vs yok. Ama kötü kokulu bir akıntım var. Normal midir baktırmak gerekli mi
Nuresalo633 1Tugbaa123 bende de aynı durum vardı 29.hafta içindeyim şuan mantar çıktı fitil kullandım ilaç verdi sürekli ıdrara çıkıyorum galiba geçmedi sizde var mı sık ıdrara çıkma?
Civciv_ 1Tugbaa123 14 haftalık hamileyim aynısı bende de vardı dün doktora gittim.enfeksiyon çıktı doktorum fitil verdi
Burcuilker1 1Tugbaa123 tam aradığım soru bende de olmaya başladı cumartesi kontrol var soracağım doktora bakalım bende de kaşıntı yanma vesaire yok ara ara sarı akıntı var.